جدیدترین تعبیر خواب های روز دنیا

  • ۰
  • ۰

دیلیت اکانت تلگرام چگونه است ؟ حذف تلگرام طلایی ، پلاس و هاتگرام

دیلیت اکانت تلگرام چگونه است ؟ آیا می توان بدون داشتن کد ، اکانت تلگرام را حذف کرد؟ چرا باید اکانت تلگرام خودم را حذف کنم؟ آیا بعد از دیلیت اکانت تلگرام امکان بازیابی اطلاعات اکانت وجود دارد ؟ دیلیت اکانت تلگرام طلایی ، تلگرام پلاس و تلگرام ایکس چگونه است ؟ آیا بدون دسترسی  به سیم کارت می توانم اکانت تلگرامم را دیلیت کنم ؟ و بسیاری از سوالاتی شبیه به این را در این مطلب پاسخ خواهیم داد.لطفا با ما همراه باشید و در صورتی که هرگونه سوالی در مورد حذف تلگرام دارید در بخش نظرات مطرح نمایید.

دیلیت اکانت تلگرام چگونه است ؟
دیلیت اکانت تلگرام چگونه است ؟

1 ) دیلیت اکانت تلگرام چگونه است ؟

برای حذف اطلاعات اکانت تلگرام خودتان ابتدا باید وارد اکانت خود شده و سپس به آدرس سایت حذف تلگرام مراجعه کنید.(روی این لینک کلیک کنید www.telegram.org\deactivate ).در صورتی که این صفحه باز نمی شود می تواند به دلیل فیلترینگ باشد .
  1. در صفحه ای که با می شود ،شماره موبایلی که قصد حذف اکانت آن را دارید در کادر مربوط وارد کنید.برای مثال اگر شماره موبایل شما  09188765432 است ، صفر ابتدای شماره موبایل خود را بردارید و بجای آن از 98+ استفاده کنید. به این صورت : 989188765432+ . سپس بر روی گزینه «Next» کلیک کنید.بعد از کلیک کردن بر روی گزینه «Next» در عرض چند ثانیه کدی یازده رقمی به اکانت شما ارسال خواهد شد.توجه داشته باشید که این کد برای شما «اس ام اس» نخواهد شد و حتما باید از قبل وارد اکانت تلگرام خودتان شده باشید .
  2. کد ارسال شده را عینا کپی کرده و در قسمت «Confirmation Code» وارد کنید. توجه داشته باشید که این کد شامل حروف بزرگ و کوچک است.بعد از وارد کردن کد ، بر روی گزینه «sign in» کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد و صفحه جدیدی که برای شما باز می شود تلگرام از شما دلیل حذف کردن اکانتان را سوال می کند که جواب شما به این سوال اصلا مهم نیست و می توانید هر چیزی در داخل کادر وارد کنید. حتی می توانید این کادر را خالی رها کنید.برای ادامه مراحل بر روی گزینه «done» کلیک کنید.
  4. کادری برای شما باز خواهد شد که از شما می پرسد که «آیا مطمئن هستید که می خواهید اکانت تلگرام خود را پاک کنید؟» و شما باید بر روی گزینه «Yes, delete my account» که به رنگ قرمز مشخص است ، کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه ، اطلاعات موجود در اکانت تلگرام شما برای همیشه حذف شده و دیگر قابل بازیابی نیست .
دیلیت اکانت تلگرام طلایی چگونه است ؟
دیلیت اکانت تلگرام طلایی چگونه است ؟

2 ) دیلیت اکانت تلگرام طلایی چگونه است ؟

تلگرام طلایی از اطلاعات و امکانات تلگرام اصلی استفاده می کند و برای «دیلیت اکانت تلگرام طلایی» دقیقا باید مثل مراحلی که شرح داده شد اقدام کنید و روش متفاوتی وجود ندارد.

3 ) دیلیت اکانت تلگرام پلاس چگونه است ؟

این نرم افزار نیز از طریق همان مراحلی که شرح داده شد قابل حذف است .

4 ) دیلیت اکانت تلگرام ایکس X چگونه است ؟

تلگرام ایکس به صورت رسمی توسط خود شرکت تلگرام تولید شده است و مراحل دیلیت آن هیچ تفاوتی ندارد

5 ) بعد از پاک کردن تلگرام چگونه می توانم پیام های خصوصی خود را بازیابی کنم ؟

هیچ روشی برای بازیابی پیام هایتان وجود ندارد .

6 ) بعد از حذف ، چطور می توانم مخاطبین خود را بازیابی کنم ؟

تمام مخاطبین و اطلاعات آنها بعد از حذف تلگرام برای همیشه از بین خواهند رفت و هیچ روشی برای بازیابی لیست مخاطبین قبلی شما وجود ندارد و دوباره باید از اول مخاطبین خود را ایجاد کنید.

7 ) من مدیر کانال بودم و بعد از دیلیت اکانت تلگرام ، به کانال دسترسی ندارم . چه کنم ؟

هیچ روشی برای دسترسی دوباره به بخش مدیریت کانال وجود ندارد . با حذف تلگرام ، شما از تمام کانال ها ، گروه ها و ربات ها خارج خواهید شد و روشی برای بازیابی اطلاعات آن وجود ندارد.حتی اگر خود شما مدیر آن کانال ها و گروه ها باشید.

 دیلیت اکانت تلگرام ایکس X چگونه است ؟
دیلیت اکانت تلگرام ایکس X چگونه است ؟
شاید دوست داشته باشید

 

8 ) من بعد از حذف تلگرام ، نمی توانم دوباره ثبت نام کنم . چرا؟

در برخی از موارد با انجام مراحل بالا و دیلیت اکانت ، ممکن است چند ساعت تا چند روز شما امکان ساخت اکانت جدید با همان شماره را نداشته باشید. برای ساخت دوباره اکانت ، بعد از چند روز دوباره امتحان کنید.

9 ) دیلیت اکانت تلگرام بدون کد چگونه است ؟

هیچ روشی برای این کار وجود ندارد و شما حتما باید به کدی که توسط تلگرام ارسال می شود دسترسی داشته باشد .

10 ) برنامه حذف تلگرام چه نام دارد ؟

تاکنون هیچ برنامه ای برای این کار نوشته نشده است و برای حذف‌ ، حتما باید از طریق مراحلی که اشاره شد ،اقدام کنید.

11 ) چطور بدون دسترسی به تلگرام می توانم اکانتم را حذف کنم ؟

این مورد امکان ندارد و حتما باید به اکانت خود دسترسی داشته باشید .

12 ) حذف اکانت تلگرام بدون سیم کارت چگونه است ؟

در صورتی که به سیم کارت خود دسترسی نداشته باشید ولی اکانت تلگرام شما بر روی کامپیوتر و یا گوشی شما فعال باشد به راحتی می توانید «دیلیت اکانت تلگرام» را انجام دهید زیرا کد ، به اکانت شما ارسال خواهد شد و اس ام اس نمی شود.

13 ) من سیم کارتم را واگذار کردم ولی اکانت تلگرامم را حذف نکردم . چه کنم ؟

قبل از واگذاری سیم کارت حتما باید تمام اطلاعات اکانت را از طریق روشی که در ابتدای مطلب توضیح داده شد حذف کنید. هیچ روشی برای حذف اکانت تلگرام بدون دسترسی به سیم کارت وجود ندارد.

14 ) من تلگرام خودم را «حذف نصب» کردم . آیا این کافی است و تمام اطلاعات من حذف شده ؟

خیر . با حذف نصب تلگرام و یا پاک کردن نرم افزار دسکتاپ آن از روی کامپیوتر ، اطلاعات اکانت شما پاک نخواهد شد و در هر زمان که شما دوباره تلگرام را نصب کنید ، قابل دسترسی است.مگر اینکه زمان زیادی از تلگرام استفاده نکنید که در این صورت خود تلگرام اطلاعات شما را حذف خواهد کرد و به صورت «خودکار دیلیت اکانت» خواهد شد.

15 ) آدرس سایت حذف تلگرام چیست؟

برای اینکار می توانید از این آدرس استفاده کنید. www.telegram.org\deactivate

16 ) چطور می توانم اکانت کس دیگری را پاک کنم ؟

بدون دسترسی به اکانت او نمی توانید این کار را انجام دهید.

 

17 ) روش دیلیت اکانت هاتگرام چگونه است ؟

هاتگرام نیز دقیقا به همین روش توضیح داده شده در ابتلای مطلب حذف می شود.

  • ۹۸/۱۱/۲۲
  • محمد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی